Veelgestelde vragen
Hier vindt u een overzicht van veel gestelde vragen over de huurappartementen met zorg.
Heeft u na het lezen nog vragen, dan kunt u contact opnemen met de verhuurcoördinator via telefoonnummer (0183) 61 24 02.
Heb ik verplicht zorg nodig om in een huurappartement met zorg te verblijven?
Op locatie Bannehof verblijft u zonder thuiszorgindicatie.
Hoe krijg ik een indicatie voor de wijkverpleging?
Voor een indicatie voor de wijkverpleging kunt u contact opnemen met de wijkverpleegkundige. U kunt een afspraak maken met de wijkverpleegkundige van Rivas via Rivas Zorglijn 0900-8440.
Is er een inkomensgrens om in aanmerking te komen voor een huurappartement met zorg?
Om te verblijven in een huurappartement met zorg heeft u een inkomen nodig. Deze gegevens moet u overleggen. Er geldt namelijk een ondergrens, maar geen bovengrens. Dit betekent dat u geen eigen bijdrage hoeft te betalen wanneer u een hoog inkomen heeft of over een eigen vermogen beschikt.
Kan ik het all inclusivepakket uitbreiden?
Het all inclusivepakket voor het huurappartement met zorg kunt u uitbreiden. Het is bijvoorbeeld mogelijk om deel te nemen aan activiteiten in de locatie. Daarnaast kunt u de schoonmaak regelen. Hierover wordt u tijdens de bezichtiging of voor het tekenen van de huurovereenkomst geïnformeerd.
Welke persoonsgegevens bewaard Rivas Zorggroep van mij als huurder?
In deze privacyverklaring leest u alles over welke gegevens Rivas Zorggroep van u bewaard, waarom en wat uw rechten zijn.