Wonen met zorg Huren Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van veel gestelde vragen over de huurappartementen met zorg.
Heeft u na het lezen nog vragen, dan kunt u contact opnemen met de verhuurcoördinator via telefoonnummer (0183) 61 24 02.

Heb ik verplicht zorg nodig om in een huurappartement met zorg te verblijven?

Op locatie Bannehof verblijft u zonder thuiszorgindicatie.

Hoe krijg ik een indicatie voor de wijkverpleging?

Voor een indicatie voor de wijkverpleging kunt u contact opnemen met de wijkverpleegkundige. U kunt een afspraak maken met de wijkverpleegkundige van Rivas via Rivas Zorglijn 0900-8440.

Is er een inkomensgrens om in aanmerking te komen voor een huurappartement met zorg?

Om te verblijven in een huurappartement met zorg heeft u een inkomen nodig. Deze gegevens moet u overleggen. Er geldt namelijk een ondergrens, maar geen bovengrens. Dit betekent dat u geen eigen bijdrage hoeft te betalen wanneer u een hoog inkomen heeft of over een eigen vermogen beschikt.

Kan ik het all inclusivepakket uitbreiden?

Het all inclusivepakket voor het huurappartement met zorg kunt u uitbreiden. Het is bijvoorbeeld mogelijk om deel te nemen aan activiteiten in de locatie. Daarnaast kunt u de schoonmaak regelen. Hierover wordt u tijdens de bezichtiging of voor het tekenen van de huurovereenkomst geïnformeerd.

Welke persoonsgegevens bewaard Rivas Zorggroep van mij als huurder?

In deze privacyverklaring leest u alles over welke gegevens Rivas Zorggroep van u bewaard, waarom en wat uw rechten zijn.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video’s van YouTube en Vimeo. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt, kunt u dat hier aangeven. U kunt dan geen video’s op deze website zien. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Lees meer over het cookiebeleid