Zo houden wij contact

20220408 Laakse Hof HR 30Cm 101

We begrijpen heel goed dat er voor u een spannende tijd aanbreekt. Samen zorgen we ervoor dat u en uw naasten goed geïnformeerd en voorbereid zijn op uw nieuwe woonsituatie. Tussentijds contact speelt hierin een belangrijke rol. Op deze pagina leest u hoe we dat doen.

 

Bevestiging van uw plek op de wachtlijst

Wanneer de plek op de wachtlijst definitief is, ontvangt u een telefoontje van Rivas Zorgadvies. We nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden en eventuele zorgen te verlichten. Na het telefoongesprek ontvangt u een e-mail van Rivas Zorgadvies met een bevestiging van uw plek op de wachtlijst. En u ontvangt de eerste informatie over hoe u zich kunt voorbereiden op uw toekomstige verblijf bij Rivas.

Tussentijdse informatie

Tussentijds ontvangt u informatie via ons cliëntportaal MijnRivas. U krijgt een e-mailnotificatie zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.

Belafspraak maken

Heeft u de status ‘Actief wachtend’ of ‘Urgent wachtend’ en heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek? Het is mogelijk om een belafspraak te maken met Rivas Zorgadvies om uw voorbereiding verder te bespreken. U doet dit door Rivas Zorglijn via 0900-8440 te bellen. Zij plannen dan een moment in waarop Rivas Zorgadvies u terugbelt.

Direct contact nodig?

Voor onmiddellijke vragen of dringende zaken staan we voor u klaar. Bel de Rivas Zorglijn via 0900 - 8440.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video’s van YouTube en Vimeo. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt, kunt u dat hier aangeven. U kunt dan geen video’s op deze website zien. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Lees meer over het cookiebeleid