Zo houden wij contact
We begrijpen heel goed dat er voor u een spannende tijd aanbreekt. Samen zorgen we ervoor dat u en uw naasten goed geïnformeerd en voorbereid zijn op uw nieuwe woonsituatie. Tussentijds contact speelt hierin een belangrijke rol. Op deze pagina leest u hoe we dat doen.
Bevestiging van uw plek op de wachtlijst
Wanneer de plek op de wachtlijst definitief is, ontvangt u een telefoontje van Rivas Zorgadvies. We nemen de tijd om uw vragen te beantwoorden en eventuele zorgen te verlichten. Na het telefoongesprek ontvangt u een e-mail van Rivas Zorgadvies met een bevestiging van uw plek op de wachtlijst. En u ontvangt de eerste informatie over hoe u zich kunt voorbereiden op uw toekomstige verblijf bij Rivas.
Tussentijdse informatie
Tussentijds ontvangt u informatie via ons cliëntportaal MijnRivas. U krijgt een e-mailnotificatie zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
Belafspraak maken
Heeft u de status ‘Actief wachtend’ of ‘Urgent wachtend’ en heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek? Het is mogelijk om een belafspraak te maken met Rivas Zorgadvies om uw voorbereiding verder te bespreken. U doet dit door Rivas Zorglijn via 0900-8440 te bellen. Zij plannen dan een moment in waarop Rivas Zorgadvies u terugbelt.
Direct contact nodig?
Voor onmiddellijke vragen of dringende zaken staan we voor u klaar. Bel de Rivas Zorglijn via 0900 - 8440.