Rivas opent Digipunt in Beatrixziekenhuis

Van het cliëntportaal MijnRivas en thuismetingen tot het invullen van digitale vragenlijsten: de zorg vindt steeds vaker digitaal plaats. Het gebruik van al deze digitale toepassingen kan voor sommige patiënten lastig zijn. Daarom opent Rivas Zorggroep vanaf 21 december een Digipunt in het Beatrixziekenhuis. Patiënten kunnen hier terecht voor vragen en hulp bij het inloggen en het gebruik van MijnRivas, het invullen van digitale vragenlijsten of bijvoorbeeld het gebruik van de Patient Journey App en BeterDichtbij.
Locatie en openingstijden
Rivas start eerst op kleine schaal met het Digipunt. Dit betekent dat het Digipunt de komende tijd 4 uur per week geopend is; op maandag van 10.00 – 12.00 uur en op donderdag van 14.00 – 16.00 uur. Het Digipunt bevindt zich in de centrale hal van het ziekenhuis.
Niet in de gelegenheid om naar het ziekenhuis te komen? Dan kunnen patiënten hun vragen stellen door te bellen naar de Zorglijn via 0900-8440 of door te mailen naar clientportaal@rivas.nl
Eind februari wordt de pilotfase geëvalueerd en mogelijk verder uitgebreid.